Mercure

Over AccorHotels
De AccorHotels groep is wereldwijd marktleider op het gebied van reizen en lifestyle, en online pionier als aanbieder van unieke belevenissen in ruim 4.100 hotels, resorts en accommodaties, maar ook meer dan 3.000 exclusieve privé-vakantiewoningen over de hele wereld. Met zijn dubbele expertise als investeerder en operator binnen haar HotelInvest en HotelServices afdelingen, is AccorHotels aanwezig in 95 landen. Haar portfolio bestaat uit luxe, internationaal gerenommeerde merken zoals Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman en Swissôtel, erkende merken en boetiekhotels uit het middensegment zoals 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter en Adagio, zeer gewilde voordelige merken zoals JO&JOE, ibis, ibis Styles en ibis budget, en de regionale merken Grand Mercure, The Sebel en hotelF1. AccorHotels biedt innovatieve diensten aan reizigers, van begin tot einde, in het bijzonder dankzij de recente overname van John Paul, wereldleider in de conciërgemarkt.
AccorHotels mag zich beroemen op een ongekende verzameling merken en een rijke historie van zo'n vijf decennia, met een wereldwijd team van ruim 250.000 toegewijde mannen en vrouwen, met één hoofdmissie voor ogen: ervoor zorgen dat elke gast zich welkom voelt: Feel Welcome. Klanten hebben toegang tot één van de meest aantrekkelijke loyaliteitsprogramma's van hotels ter wereld: Le Club AccorHotels.
AccorHotels speelt een actieve rol binnen de aanwezige lokale gemeenschappen, en zet zich in voor duurzame ontwikkeling en solidariteit door middel van PLANET 21, een uitgebreid programma waarbij medewerkers, klanten en partners samenkomen om te zorgen voor duurzame groei. Accor SA is een beursgenoteerde onderneming op Euronext Paris (ISIN-code: FR0000120404) en op de OTC-markt in de VS (Code: ACRFY).

Voor meer informatie of voor reserveringen ga naar accorhotels.group of accorhotels.com. Of zoek ons en volg ons op Twitter en Facebook.